مرکز عمده فروشی گل مصنوعی کجا است؟

اگر به دنبال مرکز فروش قابل اطمینان برای عمده فروشی گل مصنوعی هستید، پس این مطلب را تا انتها با ما همراهی باشید.

کاربرد گل های مصنوعی

همان طور که می دانید گل های مصنوعی به دلیل ماندگاری ، قیمت بصرفه و عدم ایجاد حساسیت فروش بسیار خوبی دارند. گل های مصنوعی هدیه خوبی برای عزیزان هستند. تا همیشه در جلو چشم آن ها به یادگار باقی بمانند. از زمان های بسیار دور گل های مصنوعی نقش مهمی در دکوراسیون محیط زندگی داشته اند. گل های مصنوعی در مشاغل گل فروشی، تشریفات ازدواج، دکوراسیون داخلی مزون، کافی شاپ، هتل و غیره مورد استفاده هستند.

انواع گل مصنوعی

گل های مصنوعی به صورت دسته و شاخه کوتاه، شاخه بلند، سرگل، برگ و بوته مصنوعی به فروش می رسد.

سرگل

گل های بدون شاخه و برگ مناسب انواع گل آرایی را سرگل می گویند. استفاده از سرگل ها در بصرفه شدن قیمت نهایی کار گل آرایی موثر است. گل های وارداتی به صورت شاخه و برگ و گل با قیمت بالا به فروش می رسند. اما سر گل های ایرانی با کیفیت با گل های درشت تر به نسبت قیمت به صرفه تری دارند.

عمده فروشی گل مصنوعی

سر گل رز در اندازه های مختف مناسب باکس گل، دسته گل عروس، گل آرایی جایگاه عروس موجود است. سرگل ها در مدل های متنوع گل رز، پیونی، داوودی، نسترن، آنوما، آناناسی، آرتانزیا و غیره موجود است. ساقه جداگانه نیز برای اتصال به گل موجود است. تمامی سر گل ها امکان اتصا به ساقه دارند.

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید ، همچنین این شماره در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

گل مصنوعی شاخه کوتاه

این مدل گل ها برای استفاده داخل گدان روی میز، همچنین برای اهدا به کارکنان سازمان ها در مناسبت های مختف مناسب است.

گل مصنوعی عمده

شاخه گل رز در رنگبندی متنوع نیز موجود است.

بازرگانی آراد با ارائه گل های مصنوعی قابل شستشو و لمسی یک مرکز عمده فروشی گل مصنوعی تولید داخل را دارد. گل های مصنوعی با رنگ بندی متنوع، قیمت مناسب و جنس لطیف، از فروش بسیار خوبی نیز برخوردارند.

عمده فروش گل مصنوعی
گل پیونی مصنوعی

برای بررسی سایر نمونه گل های شاخه ای روی متن رنگی همین جمله کلیک کنید.

گل های شاخه بلند مصنوعی

گل شاخه بلند مناسب گلدان های بزرگ کنار سالنی است. البته این مدل گل ها با خرد کردنشان در سبد گل و سایر کارهای گل آرایی

مورد استفاده است.

عمده فروشی گل مصنوعی

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید ، همچنین این شماره در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

این گل های مصنوعی به دلیل قیمت مناسب شان، حاشیه سود بالایی را برای شما ایجاد می کند. همچنین کیفیت بالای این گل و زیبایی آن فروش خوبی برای شما خواهد داشت.

گل های رز لمسی برای باکس گل بسیار مناسب هستند. عمده فروشی گل مصنوعی آراد متناسب با سلیقه و درخواست مشتری رنگ گل ها را ارائه می دهد. گل رز مصنوعی قرمز به صورت عمده به صورت ویژه ارائه شده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورفروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572( Whatsapp)

ما را در اینستاگرام فالو نمایید: floweraradcompany

مطالب مرتبط