خرید گل رز قرمز مصنوعی عمده

گل رز از شناخته شده ترین و پر فروش ترین نوع گل هاست. گل رز قدمت بسیار بالایی دارد. در ابتدا رنگ های محدودی برای این گل وجود داشت. اما امروزه تنوع رنگ بسیار زیادی در گل فروشی ها از گل رز مشاهده می کنید. با این وجود گل رز قرمز هنوز هم پر فروش ترین نوع گل رز است. رنگ قرمز گل رز نشان دهنده عشق آتشین است.

گل رز قرمز برای هدیه برای روز ولنتاین، سالگرد ازدواج و آشنایی و روز مادر بسیار پر فروش است. گل رز طبیعی در مناسبت ها با افزایش ناگهانی قیمت مواجه می شود. به همین دلیل همه قشر مشتریان به راحتی نمی توانند خرید کنند. علاوه بر این به دلیل عمر کوتاه رز طبیعی بسیاری از مشتریان از گل رز مصنوعی استقبال می کنند.

گل رز قرمز مصنوعی عمده

این گل رز علاوه بر رنگ قرمز در رنگ های متنوع دیگری نیز موجود است.

گل رز مصنوعی عمده

فروش گل رز مصنوعی لمسی شاخه ای

گل رز مصنوعی شاخه ای ارائه شده توسط بازرگانی آراد به صورت عمده با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. این گل ها با جنس لطیف، لمسی و قابل شستشو بدون رنگ دهی هستند. قطر هر گل میانگین بین شش الی هفت سانتی متر است. مشتری پسند است و فروش خوبی دارد. علاوه بر این این نوع گل رز یک طرح جدید و بدون رقیب در بازار است.

گل رز قرمز مصنوعی عمده

این گل برای باکس گل رز قرمز مصنوعی نیز بسیار مناسب است. به دلیل قیمت ارزان و ظاهر زیبا قیمت تمام شده باکس گل کاهش می یابد. به همین دلیل حاشیه سود خوبی برای خرده فروش دارد. فروش این گل بسیار خوب است به همین دلیل تضمین بازگشت کالا نیز در اختیار مشتریان گذاشته می شود. برای مشاهده سایر رنگ های متنوع این گل بر روی متن لینک شده کلیک کنید.

باکس گل مصنوعی
گل رز قرمز

جهت در یافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط