خرید عمده گلدان پلاستیکی کوچک رنگی

گلدان های پلاستیکی به دلیل تنوع در رنگ و طرح و قیمت ارزان بسیار مورد استقبال هستند. گلدان پلاستیکی کوچک برای کاکتوس ها و ساکولنت ها که امروزه بسیار پرفروش هستند مناسب هستند. امروزه در محل کار، زندگی، هتل ها، کافی شاپ ها و هر جایی یک کاکتوس با گلدان پلاستیکی مشاهده می کنیم. این گلدان های کوچک با رنگ های متنوع و شاد زیبایی محیط زندگی را زیباتر می کنند.

گلدان پلاستیکی کوچک رنگی

مشخصات گلدان مشخص شده در تصویر بالا در جدول زیر قرار گرفته است.

وزن(گرم)ارتفاع(سانتی متر)قطر(سانتی متر)
447.59

این گلدان ها به دلیل هماهنگی زیر گلدانی و گلدان برای دکوراسیون بسیار مناسب هستند. در انتهای گلدان سوراخ هایی برای خروج آب اضافه قرار داده شده است. همچنین پایه های کوچک انتهای گلدان فاصله مناسبی از زیر گلدانی را ایجاد کرده که برای تنفس ریشه های گیاه بسیار مناسب است. شیار های ایجاد شده در بدنه برای رشد بهتر ریشه ها ایجاد شده است.

گلدان پلاستیکی عمده
گلدان پلاستیکی طرح آناناسی

مشخصات گلدان مشخص شده در تصویر بالا در جدول زیر آورده شده است.

وزن(گرم)ارتفاع(سانتی متر)قطر(سانتی متر)
437.510

گلدان پلاستیکی بالا زیر گلدانی آن به گلدان متصل است. که باعث زیبایی بیشتر گلدان شده است. این گلدان ها از کیفیت بالایی برخوردار است. جهت خرید گلدان پلاستیکی رنگی با اندازه کمی بزرگتر بر روی متن لینک شده کلیک نمایید.

جهت خرید عمده گلدان پلاستیکی کوچک رنگی با قیمت مناسب با مشاور فروش بازرگانی آراد تماس بگیرید. 09133369572( خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط