۵ مدل گل مصنوعی شاخه بلند جدید و شیک

گل مصنوعی شاخه بلند معمولا برای گلدان های بزرگ مورد استفاده است. این مدل گل ها برای کنار سالن ها برای دکور مورد استفاده است. وقتی صحبت از شاخه بلند می شود منظور گل هایی با ارتفاع بیش از صد سانتی متر است.

گل مصنوعی شاخه بلند
گل مصنوعی شاخه بلند

در صورتی که گل های شاخه ای برای گلدان رو میزی با ارتفاع حدود سی تا چهل سانتی متر مورد نظر شما است روی متن لینک شده کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر گل های شاخه ای وارد شوید.

گل های شکوفه شاخه بلند با کیفیت بسیار خوب و قابلیت شستشو هستند. این گل ها طراوت بهار را به محیط می بخشند. ارتفاع هر شاخه 120 سانتی متر است که البته قابلیت کوتاه تر شدن نیز دارد.

شاخه شکوفه مصنوعی بهاری

گل مصنوعی شاخه بلند

هر شاخه حدود 120 عدد گل دارد. فروش به صورت عمده و تکفروشی انجام می شود. ارتفاع هر شاخه یک متر است. از این مدل گل در ساخت درختچه های شکوفه تزیینی هم استفاده بسیار می شود.

جهت دریافت قیمت با شماره 09133369572 مشاور فروش گل آراد در تماس باشید.مشاور فروش گل آراد با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ شماره در واتس اپ، تلگرام، ایتا و روبیکا پاسخ گوی مشتریان عزیز است.

ارسال به کل کشور داریم. ارسال با پست، تیپاکس و اتوبوس انجام می شود.

گل مصنوعی شاخه بلند

شاخه رز پنج‌ گل

گل های شاخه بلند درمدل های متنوع مانند شاخه رز با پنج گل و یا شاخه گل داوودی موجود است. جهت بررسی سایر نمونه ها با شماره 09133369572 مشاور فروش گل آراد در تماس باشید.

گل مصنوعی شاخه بلند

شاخه رز پنج‌ گل، گل وارداتی و شامل چهار گل متوسط یا بزرگ و‌یک‌غنچه از جنس مخمل است.

لطفا نمونه کارها را داخل کانال تلگرام و اینستاگرام بررسی بفرمایید، قیمت و اطلاعات هر مدل در زیر تصاویر مشخص شده است.

            
لینک اینستاگرام:   https://www.instagram.com/floweraradcompany/                   
      
  لینک کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZodY2w

مشتریان عزیز با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ می توانند با مشاور فروش در تماس باشند. این شماره در پیام رسان های روبیکا، ایتا، تلگرام و واتس اپ پاسخ گوی مشتریان است.

شاخه داوودی پنج گل

گل مصنوعی شاخه بلند

امکان انتخاب رنگبندی گل برای این مدل گل مطابق با سلیقه مشتری موجود است.

شاخه شکوفه مینا

شاخه شکوفه مصنوعی بهاری

گل مینا با شکوفه های ظریف در رنگبندی ملایم و شیک موجود است. این گل علاوه بر استفاده بصورت داخل کشور در گلدان در تزیین سبد گل، گل آرایی جایگاه عروس نیز کاربرد دارد.

مطالب مرتبط