خرید سر گل مصنوعی عمده ارزان قیمت و جدید

با خرید سر گل مصنوعی عمده ، بازرگانی گل آراد ارسال به سراسر کشور با بسته بندی مناسب ارسال خواهد کرد.

سر گل ها برای انواع گل آرایی مانند، گل آرایی سفره عقد، دیوار گل، دسته گل عروس، باکس گل و غیره مورد استفاده است. برای خرید سرگل مصنوعی عمده در مدل های بسیار متنوع و با قیمت ارزان در ادامه با ما همراه باشید.

خرید سر گل مصنوعی عمده
سرگل رز مصنوعی عمده

گل های تصویر بالا از جنس پارچه ساتن و قابل شستشو هستند‌. و اندازه قطر هر گل هفت سانتی متر است. قابلیت اتصال ساقه به آن وجود دارد. قیمت عمده هر عدد سر گل تصویر بالا به صورت عمده ۷۵۰۰ تومان است. (قیمت مربوط به شهریور ۱۴۰۲) نمونه های بسیار متنوعی از سرگل رز موجود است.

خرید سر گل مصنوعی داوودی عمده

در صورتی که قصد خرید سر گل مصنوعی عمده به تعداد زیاد دارید، سرگل داوودی با قیمت مناسب به شما پیشنهاد میکنیم. سرگل داوودی با قیمت مناسب از پرفروش ترین نمونه سرگل های مجموعه آراد است.

خرید سر گل مصنوعی عمده

ارتباط با ما

مشتریان عزیز با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ می توانند با مشاور فروش در تماس باشند. این شماره در پیام رسان های روبیکا، ایتا، تلگرام و واتس اپ پاسخ گوی مشتریان است.

کاتالوگ آنلاین محصولات به همراه قیمت

لطفا نمونه کارها را داخل کانال روبیکا و تلگرام و اینستاگرام بررسی بفرمایید، قیمت و اطلاعات هر مدل در زیر تصاویر مشخص شده است.

لینک کانال روبیکا:

https://rubika.ir/floweraradcompany

            
لینک اینستاگرام:   https://www.instagram.com/floweraradcompany/                   
      
  لینک کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZodY2w

خرید سر گل مصنوعی عمده
گل پیونی مصنوعی

گل پیونی با اندازه ۸ سانتی متر در رنگبندی متنوع موجود است.قیمت عمده برای هر عدد ۸۰۰۰ تومان است.(قیمت مربوط به شهریور ۱۴۰۲).حداقل برای خرید سرگل مصنوعی عمده از صد عدد شروع می شود. البته می توانید از چند رنگ و یا تک رنگ انتخاب کنید.

خرید سر گل رز مصنوعی

سرگل رز درشت با اندازه حدود ۱۲ سانت به اندازه کف دست است‌. این گل بخاطر اندازه بزرگ آن به نسبت قیمت هر عدد ۷۵۰۰ بصرفه است. (قیمت مربوط به فروردین ۱۴۰۲)

مطالب مرتبط