باکس گل رز قرمز مصنوعی

بدون شک گل رز از شناخته شده ترین و محبوب ترین گل ها در جهان است. در قدیم تنوع رنگ های گل رز از سه یا چهار رنگ فراتر نبود. اکثرا در رنگ های قرمز، سفید، صورتی و زرد بود. اما امروزه در گل فروش های رنگین کمانی از تنوع رنگ گل های رز موجود است. اما باز هم گل رز قرمز پرفروش ترین و محبوب ترین رنگ گل رز است. حتما این شعر را شنیده اید: کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ، کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم. امروزه باکس های گل به دلیل تنوع، حمل آسان و ظاهر شیک بسیار مورد استقبال هستند. باکس گل رز قرمز یک هدیه عالی برای عزیزان است.

باکس گل حروف

گل رز قرمر نماد عشق، تحسین زیبایی و دوست داشتن است. گل رز طبیعی به دلیل شکنندگی و حساسیت آن به گرما، بی آبی و عمر کوتاه بسیار آسیب پذیر هستند. به همین دلیل بسیاری از مشتریان تمایل به خرید باکس گل رز قرمز مصنوعی دارند. تا بتوانند این هدیه عاشقانه را برای مدت طولانی تری نگهداری کنند.

باکس گل ولنتاین

فروش جعبه گل مصنوعی

باکس گل رز مصنوعی از جنس PVC است کاملا قابل شستشو، مقاوم در برابر ضربه، جدید و شیک است.

گل ها رز مصنوعی کار شده داخل باکس لمسی هستند. این گل رز مصنوعی بسیار لطیف، قابل شستشو بدون رنگ دهی، جدید و با قیمت ارزان هستند.

باکس گل رز قرمز

باکس گل رز قرمز هدیه ای ماندگار و عاشقانه برای ولنتاین، تبریک تولد، سالگرد ازدواج و آشنایی و سایر مراسمات است. می توان در باکس بالا در کشو باکس برای قرار دادن هدیه استفاده کرد. همچنین در باکس زیر که هدیه گل آرایی شده است. یک سوپرایز به یاد ماندنی است.

باکس گل مصنوعی

تنوع باکس ها زیاد است. برای مشاهده مدل های باکس بر روی متن لینک شده کلیک نمایید. گل رز در سایر رنگ ها نیز موجود است. برای دیدن سایر رنگ بندی متنوع گل های رز لمسی مصنوعی بر روی متن کلیک نمایید.

فروش به صورت عمده و تک انجام می شود. ارسال به سراسر کشور انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش گروه آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط