خرید عمده گل رز مصنوعی لمسی شاخه ای ارزان

گل ها همیشه انتخاب خوبی برای هدیه دادن هستند. گل ها بهترین انتخاب برای قدردانی و محکم تر کردن روابط عاطفی از عزیزانمان است. گل های جزئی مهم از دکوراسیون خانه ها، ادارات، هتل ها، کافی شاپ ها و غیره هستند. از آن جایی که نگه داری گل های طبیعی آسان نیست. گل های مصنوعی طرفداران و کاربرد زیادی دارند. در میان انواع گل های مختلف، گل های رز از محبوب ترین نوع گل است. گل های رز نشان دهنده عشق و دوستی هستند. رز مصنوعی، پر فروش ترین نوع گل مصنوعی در تمام ملت های دنیا است.

خرید عمده گل رز مصنوعی
گل رز مصنوعی عمده

فروش عمده گل رز مصنوعی شاخه ای

اکثر گل های موجود در بازار گل های وارداتی از چین هستند. با افزایش قیمت دلار و عدم تخصیص ارز به کالاهای غیر ضروری و ممنوعیت واردات گل، قیمت گل مصنوعی به شدت افزایش یافت. همچنین عرضه گل مصنوعی نیز در بازار کاهش یافت. به همین دلیل ارائه گل های مصنوعی وارداتی برای گلفروشان ایرانی، چندان به صرفه نیست. گل های وارداتی از چین اغلب موقع شستشو رنگ پس می دهند.

رز مصنوعی ارائه شده توسط بازرگانی آراد، تولید داخل کشور است. این گل های مصنوعی تنوع رنگ زیادی دارند و برای استفاده در گلدان، سبد گل و باکس گل مصنوعی مناسب هستند. گل مصنوعی ارائه شده، کاملا قابل شستشو است. بدون اینکه رنگ آن در فرایند شستشو خراب شود. بسیار لطیف و لمسی است. قیمت آن نیز در مقایسه با گل های وارداتی ارزان تر است. فروش آن نیز بسیار خوب و مشتری پسند است. در تصویر زیر نمونه ای از دسته گل عروس را که ترکیبی از رز ارائه شده توسط بازرگانی آراد و گل های طبیعی است را مشاهده می کنید.

گل رز مصنوعی
گل رز لمسی
عمده فروشی گل مصنوعی
عمده فروشی گل رز مصنوعی

گل رز به صورت شاخه ای با تنوع رنگ به فروش می رسد. جهت مشاهده گل رز قرمز عمده بر روی متن لینک شده کلیک نمایید.

گل رز مصنوعی لمسی
خرید گل رز مصنوعی

عمده فروشی گل مصنوعی لمسی برای باکس گل رز مصنوعی

بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا گل مصنوعی داخل باکس تهیه کنند. این نوع گل های رز برای باکس حروف پر فروش نیز مناسب هستند. گل های مصنوعی لمسی ظاهری نزدیک به گل های طبیعی دارند.

عمده فروش گل رز مصنوعی شاخه ای
باکس گل مصنوعی
گل مصنوعی عمده
عمده فروش گل مصنوعی

فروش گل مصنوعی به سراسر کشور انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط