خرید سبد گل خالی | باکس گل خالی قلبی شکل

یک سبد گل زیبا هدیه ای مناسب برای مناسبت های مختلف است. سبد های گل برای تبریک، عرض تسلیت، خواستگاری و … کاربرد زیادی دارند. گل ها باعث ایجاد روابط بهتر می شوند. برای تهیه یک سبد گل در ابتدا نیاز به سبد گل خالی است. سبد گل خالی باید مقاومت کافی را داشته باشد. تا بتواند وزن گل ها را تحمل کند. سبد گل باید زیبا نیز باشد. یک سبد گل خالی زیبا بر روی نتیجه نهایی تاثیر گذار است.

خرید سبد خالی برای گل

سبد گل ارائه شده، به عنوان باکس گل و هم به عنوان سبد برای گل های بزرگتر قابل استفاده است. جنس داخلی بدنه از چوب و روکش آن چرم مصنوعی است. سه سایز مختلف برای آن در نظر گرفته شده است. سایز بندی به نحوی است که باکس گل داخل همدیگر قرار می گیرند و حمل و نقل را آسان تر کرده است.

سبد گل خالی

باکس خالی برای گل شکل قلب

سبد گل خالی به شکل قلب، گزینه مناسبی برای ولنتاین است. می توان در آن از ترکیب گل و شکلات استفاده کرد. همچنین برای سوپرایز نامزد، تبریک سالگرد ازدواج، خواستگاری، هدیه روز زن گزینه ای رمانتیک و پر طرفدار است. جنس محکم جعبه، آن را در مقابل اسفنج خیس و یا ضربه مقاوم کرده است. باکس قلبی شکل یک باکس گل زیبا و پرطرفدار برای گل آرایی هدیه ها نیز است. اگر فروشگاه گلفروشی یا لوازم کادویی دارید پس این محصول حتما برای شما لازم است. روکش بدنه از چرم مصنوعی است، که کاملا قابلا شستشو است. رنگ سفید جعبه، مشتری پسند است. در تصویر زیر نمونه ای باکس قلبی شکل را به همراه گل مشاهده می کنید.

باکس گل خالی
باکس خالی برای گل

اندازه هر باکس خالی قلبی شکل، مطابق با تصویر بالا به صورت زیر است.

سایز کوچکسایز متوسطسایز بزرگ
17 cm19 cm22 cm

ارسال به سراسر کشور انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد تماس حاصل نمایید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط