خرید عمده گلدان سرامیکی فانتزی سفید بزرگ

زندگی شلوغ و پر استرس شهری، روحیه انسان ها را خسته می کند. زندگی شهرنشینی انسان را از طبیعت دور کرده است. اما تاثیر گل و گیاهان بر روحیه انسان برای همه اثبات شده است. نگاه کردن به گل و گیاهان باعث آرامش و شادی می شود. گل و گیاه در دکوراسیون خانه، محل کار، محیط شهری باعث زیبایی بخشیدن به محیط زندگی می شود. امروزه گل ها جزئی مهم از دکوراسیون محیط زندگی هستند. گلدان های زیبا نیز پارامتری مهم در دکوراسیون هستند. گلدان ها باعث زیبا تر شدن گیاهان و محیط اطرافمان می شوند. امروز مدلی از گلدان سرامیکی سفید بزرگ را به شما نشان می دهیم.

خرید گلدان سرامیکی سفید بزرگ

گلدان سرامیکی سفید

گلدان ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. گلدان های سرامیکی به دلایل زیر جز پرفروش ترین و محبوب ترین نوع گلدان ها است.

  • ضد آب و مقاوم در برابر محیط و آب و هوای مرطوب
  • مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید
  • قابل شستشو
  • زیبا و مدل های متنوع

گلدان سرامیکی سفید بزرگ بسیار پر کاربرد هستند. چون رنگ سفید آن ها با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ است. رنگ سفید گلدان محبوب همه مشتریان با هر نوع سلیقه است. اندازه گلدان برای گل و گیاهان مختلف مناسب است.

گلدان های سرامیکی به دلیل وجود سوراخ در کف گلدان، زه کشی مناسبی دارند. باعث خروج آب اضافه از داخل خاک می شود. علاوه بر این گلدان های سرامیکی به دلیل جنس داخل آن آب اضافه داخل خاک را جذب می کنند. این مساله به سلامتی گیاهان بسیار کمک می کند. بنابراین برای گل و گیاهان گلدان سرامیکی بسیار خوب است.

خرید گلدان سرامیکی بزرگ

خرید اینترنتی گلدان سفالی سفید

مدل گلدان مشخص شده به صورت تک رنگ سفید است. مشخصات گلدان مشخص شده در تصویر به صورت زیر است.

شماره مدلبسته بندیوزنارتفاعقطر دهانه
c101کارتون1.380 KG18 CM14 CM

جهت خرید گلدان سرامیکی کوچک رنگی روی نوشته لینک شده کلیک کنید. با وجود اینترنت خرید و به دست آوردن مدل های متنوع گلدان سرامیکی آسان شده است. بازرگانی آراد با قیمت ارزان گلدان سرامیکی سفید بزرگ را به صورت عمده با قیمت درب کارخانه می فروشد. جهت احترام به حقوق خرده فروشان از ذکر قیمت در سایت عاجزیم. ارسال بار به سراسر ایران انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر با مشاور فروش ما در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط