تولید کننده شیکترین گل مصنوعی دیواری

کاربرد گل دیواری چیست؟

گل مصنوعی دیواری یک‌ دکور شیک و‌ محبوب است. این دکور در سالن های آرایش زیبایی ، مزون ها، کافی شاپ و سالن های تشریفات عروسی و تولد و سایر مکان ها برای زیبایی بخشیدن به محیط داخلی و پس زمینه عکاسی مورد استفاده است.

دیوار گل طرح مستطیل

گل مصنوعی دیواری
گل دیواری مصنوعی
در این طرح مشتری عزیز با اندازه گیری ابعاد محل مورد نظر خود، طول و عرض را با ابعاد دقیق مشخص می کند. سپس در مورد نوع گل ها و رنگبندی و قیمت توافق می شود.

شرکت گل آراد گل های دیواری را با گل مصنوعی در رنگبندی و مدل های متنوع مطابق با سلیقه مشتری در ابعاد درخواستی مشتریان مونتاژ می کند.

دیوار گل طرح قاب گل

گل مصنوعی دیواری

دکور قاب نیز به صورت مستطیل است ما چون در وسط آن گل کار نمی شود، قیمت مناسب تری به نسبت مدل مستطیل که به طور یکدست گل کار شده است، دارد. در تصویر بالا پهنای قاب گل بیست سانتی متر است. و ابعاد خارجی این قاب گل هشتاد سانت در صد سانت است. در وسط مدل قاب معمولا با استفاده از نئون و یا برش های لیزری ، نام برند را قرار می دهند.

سایر مدل های قاب گل

این دکور زیبا به شکل مربع، مستطیل، دایره، بال فرشته ، قاب گل و سایر طرح های انتخابی مشتری مونتاژ می شود. در ویدیو کوتاه زیر چند مدل قاب گل از نمونه کارهای ما بررسی شده است.

جهت دریافت نمونه کارهای بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید. مشاور فروش ما با این شماره تماس در پیام رسان های روبیکا، ایتا، واتس اپ، تلگرام پاسخ گوی سوالات شما است.

گل دیواری
گل دیواری

در مدل بالا برای عکاسی در یک تالار به صورت یکدست با کل های رز طراحی شده است.

قابلیت شستشو دارد

از آن جایی که بعد از مدتی استفاده ممکن است گرد و خاک روی این دکور بشیند و زیبایی آن کمتر شود. به نحوی طراحی شده که با آب و شامپو امکان شستشو دارد. جنس کار گل مصنوعی از پارچه و کاملا قابل شستشو است. کار به صورت یکپارچه و انعطاف پذیر است.

نحوه قیمت گذاری دیوار گل

قیمت تمام شده این دکور به مساحت طرحی که سفارش داده می شود و نوع گل انتخابی دارد. از آنجایی که این کار کاملا با سلیقه مشتری تولید می شود و قیمت انواع گل نیز متفاوت است. یچبا توافق بر نوع گل و مشخص کردن ابعاد قیمت دهی بر اساس واحد متر مربع است.

نحوه ارسال سفارش

از آنجایی که شکل نهایی کار معمولا به صورت یک یا دو‌ تکه بزرگ و کاملا قابل انعطاف است، نصب و حمل آن آسان است. به دلیل انعطاف پذیری این گل دیواری را مانند یک قالی رول میپیچیم و بسته بندی می شود . قابلیت ارسال برای سراسر کشور دارد. ارسال با پست، تیپاکس و اتوبوس انجام می شود.

گل مصنوعی دیواری طرح گرد

دیوار کوب گل

نصب آن با پیچ و پلاک صورت میگیرد که معمولا از نقاط مختلف به دیوار متصل می شود. نصب آن آسان است و نیاز به اعزام شخصی برای اجرای آن نیست.

نوع گل مورد انتخاب مشتری روی قیمت نهایی گل مصنوعی دیواری موثر است. طیف رنگ بندی گل ها بسیار متنوع است.

جهت دریافت نمونه کارهای بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید. مشاور فروش ما با این شماره تماس در پیام رسان های روبیکا، ایتا، واتس اپ، تلگرام پاسخ گوی سوالات شما است.

جهت مشاهده نمونه محصولات ما به صفحه اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

لطفا نمونه کارها را داخل کانال تلگرام و اینستاگرام بررسی بفرمایید، قیمت و اطلاعات هر مدل در زیر تصاویر مشخص شده است.

       صفحه     اینستاگرام:   https://www.instagram.com/floweraradcompany/                   
لینک واتس آپ :  https://api.whatsapp.com/send?phone=989133369572        
  کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZodY2w

مطالب مرتبط