عالی ترین ترفند تزیین دیوار با گل مصنوعی

تزیین دیوار با گل مصنوعی امروزه بسیار در دکوراسیون داخلی پر طرفدار است. امروزه از گل های مصنوعی برای پوشش دادن دیوار یا سقف سالن مجالس، آتلیه ها و آرایشگاه ها و کافی شاپ ها و غیره استفاده می شود. دیوار گل پس زمینه رمانتیک و زیبایی برای عکس ها است.

تزیین دیوار با گل مصنوعی

قابلیت شستشو

داشتن قابلیت شستشو یکی از خصوصیات مهم است. مشتریان می توانند این پنل به راحتی با یک شوینده ملایم و آب بشویند. یکی از مزیت این مدل تزیین به نسبت استفاده از گل های کاغذی، شستشو ساده آن است.

تزیین دیوار با گل مصنوعی

حمل و نصب آسان دیوارگل

این مدل دیوار گل به صورت انعطاف پذیر است و به راحتی رول می شود. به نسبت ابعاد و سلیقه مشتری مونتاژ می شود. مونتاژ کاران معمولا به نسبت ابعاد در یک یا دو تکه بزرگ آماده می کنند. سفارشات به دلیل خاصیت انعطاف پذیری به راحتب بسته بندی می شوند. حمل سفارشات و بدون صدمه است. امکان ارسال به کل کشور وجود دارد. یکی دیگر از مزیت روش اجرایی ما جابه جایی و نصب چندین باره است.

گل ها محکم چسب کاری می شوند، به نحوی که آسیبی در حمل و نقل نمی بینند.

نصب به راحتی با پیچ و پلاک و یا حتی میخ در راحت ترین حالت ممکن انجام میشود. همانطور که یک قالیچه تزیینی دست باف به دیوار متصل می شود. بهترین و رویایی ترین ایده برای بک گراند عکاسی های نامزدی، تولد و عروسی است.

دیوار گل مصنوعی

سر گل های متنوع با ابعاد ریز و درشت و رنگبندی زیبا از جنس پارچه و قابل شستشو به صورت عمده با قیمت مناسب و خرید مستقیم از کارخانه برای تزیین دیوار با گل مصنوعی به سراسر ایران ارسال می شود.

نحوه سفارش دیوار گل

بازرگانی آراد سفارشات مونتاژ دیوار گل بر اساس رنگ بندی و ابعاد مورد سلیقه مشتریان انجام می شود. رنگبندی و نوع گل ها مطابق با سلیقه مشتری انتخاب میشود.

جهت مشاهده سایر نمونه کارهای بازرگانی گل آراد در کانال اینستاگرام ما عضو شوید. برای اطلاع از قیمت ها با مشاور فروش بازرگانی آراد در واتس اپ در تماس باشید.(09133369572)

مطالب مرتبط