کانال تلگرام فروش عمده گل مصنوعی

گل آراد با پخش انواع گل مصنوعی به شکل، سرگل ، شاخه ای، گل های تزیینی مخصوص جایگاه عروس و داماد، گل دیواری، انواع برگ و بوته مصنوعی ، گل برای تزیین ماشین عروس ، گل آویز و ریسه ای در خدمت مشتریان است. ارسال با کمترین هزینه به کل کشور انجام می شود. کانال تلگرام فروش عمده گل مصنوعی به نشانی زیر نمونه کارها را به همراه قیمت عمده و مشخصات برای دسترسی آسان مشتریان قرار داده می شود.

لطفا نمونه کارها را داخل کانال تلگرام و اینستاگرام بررسی بفرمایید، قیمت و اطلاعات هر مدل در زیر تصاویر مشخص شده است.

            
لینک اینستاگرام:   https://www.instagram.com/floweraradcompany/                   
      
  لینک کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZodY2w

مشتریان عزیز با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ می توانند با مشاور فروش در تماس باشند. این شماره در پیام رسان های روبیکا، ایتا، تلگرام و واتس اپ پاسخ گوی مشتریان است

گل رز مصنوعی
رز مصنوعی عمده
سر گل مصنوعی عمده
سرگل پیونی مصنوعی

جهت مشاهده انواع محصولات به کانال تلگرام فروش عمده گل مصنوعی آراد مراجعه نمایید.

نحوه ثبت سفارش

با انتخاب مدل گل مصنوعی مورد نظر و انتخاب رنگ و تعداد، لیست سفارش مورد نظر را به شما ه ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ اطلاع میدهید. پس از بررسی موجودی انبار و موجود بودن سفارش مشتری پیش فاکتور به مشتری ارائه می شود. پس از واریز وجه پیش فاکتور توسط مشتری ، سفارش مورد درخواست مشتری بسته بندی و با روش مورد توافق ارسال می شود.

نحوه ارسال

ارسال سفارشات با پست، تیپاکس، اتوبوس و باربری انجام می دهیم. در صورتی که مشتری برای دریافت سفارش تا پنج روز فرصت داشته باشد. ما روش ارسال با پست را پیشنهاد می دهیم. ارسال با پست از حدود دو روز تا پنج روز بستگی به شهر مقصد زمان لازم دارد. ارسال با پست به دلیل قیمت مقرون بصرفه و امکان پیگیری در هر موقع از شبانه روز مورد پسند مشتریان است. در صورتی که مشتری بسیار عجله داشته باشد، روش ارسال با اتوبوس پیشنهاد میشود. ارسال با این روش در طول یک با نهایتا دو روز به مقصد می‌رسد. البته معمولا مقصد اتوبوس ها تنها شهر های بزرگ هر استان هستند. هزینه ارسال با اتوبوس بیش از دو برابر هزینه پست است. باربری هم برای ارسال بارهایی با حجم بسیار بسیار زیاد پیشنهاد می شود. هزینه ارسال با پست و باربری در یک حدود قیمت است.

مشتریان عزیز با شماره ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ می توانند با مشاور فروش در تماس باشند. این شماره در پیام رسان های روبیکا، ایتا، تلگرام و واتس اپ پاسخ گوی مشتریان است

مطالب مرتبط