از کجا خرید اینترنتی مطمئن عمده گل مصنوعی کنم؟

بازرگانی گل آراد با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه گل مصنوعی علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز فعالیت دارد. مشتریان عزیز جهت خرید اینترنتی عمده گل مصنوعی می توانند با ما در ارتباط باشند.

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید ، همچنین این شماره در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

رز مصنوعی
گل رز مصنوعی

گل های مصنوعی به صورت شاخه ای، سرگل، گل های جهت تزیین جایگاه عروس و داماد و گل ارایی ماشین عروس و انواع زمینه های گل ارایی موجود می باشد. همچنین انواع برگ مصنوعی ، بوته سبز و غیره نیز موجود است.

برگ آویز مصنوعی
برگ آویز مصنوعی

چطور اعتماد کنم؟

یکی از نگرانی هایی که برای مشتریان جهت خرید اینترنتی عمده گل پیش می آید، چگونگی اعتماد است. مشتریان عزیز می توانند به صفحه اینستاگرام ما مراجعه و فیلم از موارد ارسالی، بارنامه های معتبر ، کد های رهگیری مرسوله ها را مشاهده نمایند. همچنین در هایلایت «نظر مشتریان» بیش از صد ها پیام مستند از رضایت مشتریان از اعتماد به بازرگانی آراد موجود است.

علاوه بر این آدرس ثابت فروشگاه، شماره تماس معتبر ، وبسایت معتبر و قدمت فعالیت ما در صفحات مختلف اینترنت نیز دغدغه ای برای مشتریان باقی نمیگذارد.

گل آرایی سفره عقد با گل مصنوعی
گل آرایی بله برون

آدرس ما در صفحات مجازی

https://www.instagram.com/floweraradcompany/
لینک واتس آپ : https://api.whatsapp.com/send?phone=989133369572
لینک کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZod

نحوه ارسال

ارسال با پست، تیپاکس و اتوبوس انجام می شود. پست هزینه مقرون بصرفه دارد. ضمن اینکه امکان پیگیری مرسوله در شبانه روز وجود دارد. تحویل درب منزل دارد و حتی در دور ترین شهر ها و نقاط کشور ارسال انجام می دهد. زمان ارسال معمولا بین دو تا چهار روز است‌‌.

اتوبوس برای سفارشات عجله ای مناسب است. که معمولا بصورت یکروزه ارسال میشود‌. مبدا ارسال اصفهان است.

فروش عمده شاخه رز مصنوعی

مطالب مرتبط