بهترین آموزش گل آرایی بله برون با گل مصنوعی در ۲۰ دقیقه «قیمت»

گل آرایی بله برون یکی از رسم های جدا نشدنی از مراسم ازدواج است. یک گل آرایی شیک برای پشت زمینه عروس و داماد می تواند عکس های زیبایی از خاطرات فراموش نشدنی ترین روز زندگی زوج های جوان بسازد. اگر به دنبال گل آرایی زیبا با قیمت مناسب هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

گل آرایی بله برون با گل مصنوعی

از آنجایی که گل طبیعی ماندگاری محدود و هزینه زیادی دارد و دردسر گل آرایی طبیعی نیز وقت گیر است، ما برای شما پیشنهاد فوق العاده ای داریم.

بازرگانی گل آراد با طراحی گل های یک تکه آماده که گل آرایی شده اند و به سرعت می توانید روی بکگراند نصب و اماده کنید به کمک تشریفاتی ها، مزون ها و گلفروشان و زوج های جوان آمده است. با این روش در کمترین زمان گل ارایی شیک و مورد پسند خود را روی بکگراند و سفره عقد نصب و آماده میکنید.

قیمت طرح زیر برای هر متر 850 هزار تومان است.(قیمت مربوط به تیر ماه 1402)

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید ، همچنین این شماره در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

گل آرایی بله بر.ن با گل مصنوعی
گل آرایی بله برون با گل مصنوعی

ویژگی گل های آماده برای گل آرایی بله برون

۱_ قابلیت نصب چندین و چند باره دارند. به این معنا که می توانید برای دفعات مختلف و به حالات مختلف با آن دیزاین انجام دهید.

۲_ قابلیت حمل آسان دارند. شما هر کجای کشور باشید طرح مورد نظر شما آماده و ارسال می شود‌.

۳_ تولید به صورت سفارشی است. مطابق با سلیقه مشتری ترکیب رنگ و نوع گل ها توافق می شود و مونتاژ انجام می شود.

۴_ قابلیت شستشو دارد.

۵_ قابلیت نصب سریع و راحت دارند. دیگر لازم نیست وقت زیادی برای بستن اسفنج و گل ارایی و غیره به کار ببرید‌

۶_ این مدل گل های یک تکه و انعطاف پذیر که به راحتی خم می شوند. پنل ها به راحتی حالت می گیرند روی بکگراند حلقه و انواع بکگراند ها نصب میشود.

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید. شماره 09133369572 در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

گل آرایی بله برون
گل آرایی بله برون

قیمت مدل بالا برای هر متر850,000 و قیمت مدل در فیلم کوتاه زیر برای هر متر 690,000 تومان است. (قیمت مربوط به تیر ماه 1402). برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم کوتاه زیر را بررسی کنید.

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید . شماره 09133369572 در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

آدرس ما در صفحات مجازی

صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/floweraradcompany/


لینک واتس آپ : https://api.whatsapp.com/send?phone=989133369572


کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAE3fzaxpXDUrZod

مطالب مرتبط