گلدان سرامیکی کوچک فروش عمده

گلدان مناسب نقش مهمی در رشد گل و گیاه و زیبایی آن دارد. گل ها و گیاهان نقش مهمی در دکوراسیون محیط زندگی ما دارند. گلدان قشنگ، جلوه بیشتری به گیاه می دهد. یکی از ملزومات هر گلخانه یا فروشگاه گل و گیاه گلدان ها است. گلدان سرامیکی کوچک گزینه بسیار خوبی برای کاکتوس ها و گیاهان کوچک هستند.

گلدان سرامیک کوچک

امروزه کاکتوس ها در بین مردم بسیار محبوب هستند. کاکتوس ها به دلیل اندازه کوچک و نگهداری آسان در اغلب مکان ها مشاهده می شوند. کاکتوس ها با گلدان های کوچک رشد بهتری دارند. کاکتوس ها به دلیل ریشه ها کوچک نیاز به گلدان بزرگ ندارند. گلدان سرامیکی کوچک به دلیل ظاهر زیبا برای این گیاهان بسیار مناسب هستند.

اغلب کاکتوس ها نور زیاد و آبیاری کمی نیاز دارند. گلدان های سرامیکی در مقابل نور خورشید با مرور زمان ظاهر خود را از دست نمی دهند. گلدان سرامیک گزینه ای عالی برای کاکتوس و ساکولنت ها هستند.

گلدان سرامیکی کوچک
گلدان سرامیکی کوچک طرح ترک

مشخصات دو گلدان در تصویر بالا در جدول زیر قرار گرفته است.

ردیفارتفاع(CM)قطر(Cm)وزن(g)
16.55125
27.56.5200

گلدان های سرامیکی کوچک

امروزه در هر کافی شاپ، محل کار، اداره، فروشگاه گلدان سرامیکی با گیاهان کوچک دیده می شوند. گلدان سرامیکی طرح زیر با رنگ های متنوع ارائه می شود. گلدان های سرامیک به دلیل روکش لعاب به راحتی تمیز می شوند و زیبایی بیشتری دارند.

گلدان های سرامیک کوچک

مشخصات این گلدان در جدول زیر مشخص شده است.

وزن(g)ارتفاع(cm)قطر(cm)
1806.57.5

جهت مشاهده گلدان سرامیکی رنگی سایز متوسط بر روی متن لینک شده کلیک نمایید. فروش مجموعه ما به صورت عمده و با قیمت بسیار ارزان در بسته بندی کارتون است. جهت احترام به حقوق خرده فروشان از ذکر قیمت عمده معذوریم. ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد. جهت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط