جدیدترین باکس گل تک شاخه، جعبه گل تک شاخه

باکس گل یک هدیه لاکچری و خاص برای مناسبت های مختلف است. گل ها بهترین هدیه هستند. امروزه باکس گل به دلیل ظاهر شیک و حمل آسان بسیار مورد استقبال مشتریان است. باکس های گل در مدل های متنوع و ابعاد متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. باکس گل تک شاخه از باکس های جدید و پرفروش است.

باکس گل تک شاخه

باکس تک شاخه گل رز

نحوه ارائه هدیه بسیار مهم است. تزیین هدیه بر ارزش آن می افزاید. انسان ها بر همین اساس و اصل همواره به دنبال و فکر ارائه خوبی از هدیه هستند. یک هدیه خوب که به زیبایی ارائه شود تاثیر بسیار بیشتری دارد. و این گونه به هدیه گیرنده ارزش بیشتری داده می شود. گل های رز همیشه پیام آور عشق و محبت بوده اند. امروزه بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند گل های رز را درون باکس هدیه دهند. باکس تک شاخه به صورت کشویی یک سوپرایز برای هدیه گیرنده است.

باکس تک شاخه گل
باکس کد B 117

جنس باکس pvc فومیزه است. این باکس به صورت عمده به فروش می رسد. باکس ضد آب با بدنه محکم است. طرح این باکس جدید و بدون رقیب در بازار است. باکس قابل شستشو است. کیفیت باکس بسیار بالا است.

ابعاد این باکس در جدول زیر مشخص شده است.

طولعرضارتفاعوزن
38.5 cm10.5 cm7 cm0.340 g

طول این باکس در حدی که بتوان گل رز را با ساقه مناسب داخل آن قرار گیرد است. این باکس به صورت عمده به فروش می رسد. ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد تماس بگیرید.

باکس تک شاخه گل رز

مطالب مرتبط