قیمت باکس گل حرف r | باکس گل رز r

اگر به دنبال خرید یک هدیه ویژه و خاص و بیاد ماندنی هستید؛ باکس گل حرف اول اسم مخاطبتان یک هدیه ویژه است. گل ها در طول تاریخ برای بیان احساسات و تقدیر و تحکیم روابط استفاده می شوند. گل رز، محبوب ترین و پرفروش ترین گل جهان است.

ما همیشه دوست داریم هدایایی ماندگار به عزیزانمان عرضه کنیم. هدایایی که برای مدت طوللانی پیش چشم مخاطبان به زیبایی باقی بمانند. گل های رز طبیعی اگر چه زیبایی زیادی دارند؛ اما به سرعت خشک و شکننده می شوند. گل های خشک شده بسیار آسیب پذیر هستند و قابل گردگیری و شستشو نیز نیستند. ما به شما باکس گل مصنوعی با گل های رز لمسی با کیفیت را پیشنهاد می کنیم. تصویر باکس گل حرف r به صورت زیر است. جنس باکس چوبی است.

باکس گل حرف r
قیمت این باکس با 15 گل رز، 115 هزار تومان

رنگبندی گل های داخل باکس به سلیقه شما قابل تغییر خواهد بود. رنگ بندی گل های رز لمسی: سفید، آبی، زرد، لیمویی، مشکی، قرمز، صورتی و رز هفت رنگ است.

گل ها انعطاف پذیر، بسیار لطیف و کاملا قابل شستشو بدون رنگ دهی یا از دست دادن حالت هستند.

این باکس به صورت عمده نیز به فروش می رسد. جهت مشاهده سایر مدل های باکس گل مصنوعی روی متن لینک شده کلیک نمایید. جهت ثبت سفارش باکس گل حرف r و کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572 (خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط