قیمت جعبه گل با حرف e | باکس گل حروف e

گل ها هدیه هایی زیبا برای عزیزان هستند. دریافت کننده هدیه، زن باشد یا مرد؛ با هر سن و سالی که باشد باکس گل یک هدیه مناسب است. گل ها لبخند را بر روی لب هر انسانی می نشانند. انسان ها از قدیم برای ابراز محبت و تحکیم روابط به دوستانشان گل هدیه می دادند. باکس گل علاوه بر اینکه زیبایی بیشتری به گل ها می دهد، حمل آن ها را نیز آسان تر میکند. باکس گل حروف امروزه یک هدیه ترند و محبوب است.

باکس گل حروف که نشان دهنده حرف ابتدای هدیه گیرنده است. یک هدیه خاص، ویژه و بیاد ماندنی است. اگر چه گل های طبیعی زیبایی بسیاری دارند. اما بسیار حساس هستند و در عرض چند روز خشک می شوند. شاید بگویید می توان گل های طبیعی را خشک کرد. اما گل های طبیعی خشک شده بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند. با کوچکترین ضربه خرد می شوند. به مروز زمان گرد و غبار روی آن ها می نشیند ولی قابلیت گردگیری یا شستشو را نیز ندارند. به همین دلیل هدیه ای که قرار بود خاطره انگیز باشد بعد از مدتی روانه سطل آشغال خواهد شد. اما ما همیشه دوست داریم هدایایی که ارائه می کنیم به زیبایی باقی بمانند.

باکس گل حروف e

گل های کار شده داخل این باکس گل حروف، رز های لمسی با کیفیت بالا و انعطاف پذیر هستند. این رز ها با جنس بسیار لطیف، کاملا قابل شستشو بدون رنگ دهی یا از دست دادن حالت هستند.

باکس گل از جنس چوبی است. رنگ گل های داخل باکس به سفارش شما قابل تغییر خواهد بود. می توان از گل های رز، آبی، سفید، قرمز، لیمویی، صورتی، گل بهی، زرد و غیره به سلیقه و سفارش مشتری استفاده نمود.

قیمت باکس گل حرف e

این باکس گل با 18 شاخه گل رز قیمت 132 هزار تومان به صورت تک فروشی می باشد. فروش به صورت عمده نیز انجام می شود. جهت مشاهده سایر مدل های باکس گل مصنوعی روی متن لینک شده کلیک نمایید. جهت اطلاع از قیمت عمده و همچنین ثبت سفارش با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572 (خانم آقابابایی). در برنامه واتس آپ با همین شماره می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط