تولید و فروش گل مصنوعی در ایران

اغلب بازار گل مصنوعی موجود در بازار ایران تا مدتی پیش در غبضه گل های تولید چین بود. با افزایش قیمت ارز و مشکل در واردات گل قیمت این محصولات بسیار بالا رفت. به نحوی که برای فروشنده و مغازه دار ها و مشتریان خرید گل خارجی چندان به صرفه نیست. گل آراد با حمایت از تولید داخلی به تولید و فروش گل های مصنوعی در رنگ های مختلف نمود. این گل ها کاملا قابل شستشو هستند.

محصولات ما مجموعه متنوعی از سرگل ها، گل های مخصوص گل آرایی استند نامزدی، گل های شاخه ای ، برگ و بوته مصنوعی و دیوار گل است. ارسال به کل کشور داریم.

سر گل مصنوعی عمده

گل های بدون شاخه و برگ را سرگل می گویند. سرگل ها به دلیل قیمت به صرفه در کار گل آرایی باکس، دسته گل، سبد گل و گل آرایی تشریفات مورد استفاده است. گل ها در مدل های گل رز، داوودی، پیونی، آنوما،آناناسی، شکوفه است.

گل رز

رز ها در اندازه های درشت، غنچه و نیمه باز موجود است. سرگل رز در جنس مخمل، پارچه ساتن در رنگبندی متنوع موجود است.

گل مصنوعی

این گل های رز قابل استفاده در باکس گل مصنوعی، دسته گل عروس و سبد گل است.

گل مصنوعی

جهت کسب اطلاعات از مشاور فروش مجموعه آراد با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ در تماس باشید ، همچنین این شماره در پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آیگپ در خدمت شما است.

گل آرایی استند نامزدی

این مدل تولیدات مناسب همکارانی است که در کار تشریفات، سالن عقد، دفتر ازدواج، تالار، تم تولد فعالیت دارند. گل های یک تکه و انعطاف پذیر که به راحتی حالت می پذیرند و میتوان روی استند های گرد و یا مستطیل نصب کرد. این مدل گل ها به راحتی و در کم ترین زمان ممکن نصب می شوند. پنل گل ها قابلیت نصب چندین باره و قابلیت شستشو دارند.

گل آرایی استند نامزدی
گل مصنوعی

این مدل گل ها معمولا در اندازه یک متر طول در 25 سانتی متر عرض مونتاژ می شود. اما در هر ابعاد و رنگبندی و نوع گل به سلیقه مشتری مونتاژ می شود. در مدل خطی، نیمکره، به صورت حرف L مناسب استند های مستطیل و غیره مونتاژ می شود.

این گل ها به دلیل انعطاف پذیری به راحتی بسته بندی و به سراسر کشور ارسال می شود.

بوته و برگ مصنوعی

برگ ها و بوته ها جز همیشگی کارهای گل آرایی است.

گیاه مصنوعی

نمونه گل های موجودی ما بسیار متنوع تر از از چیزی است که در این صفحه می بینید. برای دیدن سایر نمونه کارها با شماره 09133369572 تماس بگیرید.

گل شاخه ای

شاخه گل ها در مدل های متنوع به صورت شاخه بلند و یا کوتاه موجود است.

گل مصنوعی
گل پیونی مصنوعی

دیوار گل مصنوعی

دیوار پوشیده شده از گیاه سبز یا گل ها یکی از دکوراسیون های پر طرفدار در سالن های زیبایی، مزون ها، کافی شاپ ها و غیره است. این دکوراسیون فضای زیبا و خاص تری را به محل کسب و کار می دهد. این مدل دیوار کوب ها قابلیت شستشو، حمل و جابه جایی و نصب چندین باره دارند.

گل مصنوعی
گل مصنوعی دیواری قابل شستشو و قابل جا به جایی

جهت اطلاع از قیمت و دریافت نمونه های بیشتر از گل ها با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572

مطالب مرتبط