فروش ویژه باکس گل خالی | باکس خالی گل رز

هدیه دادن به یکدیگر از قدیم همیشه مرسوم بوده است. رسم زیبای هدیه دادن باعث تحکیم روابط می شود. هدیه دادن باعث ایجاد خاطره های خوب می شود. باکس گل یک هدیه مناسب برای تولدها، سالگرد ها، آشنایی و مناسبت های شاد یا غمگین است. نحوه ارائه هدیه بسیار مهم است. یک تزیین خوب هدیه بر اهمیت و ارزش هدیه می افزاید. امروزه باکس گل یکی از هدایا بسیار پر طرفدار در سراسر جهان شده است. بنابراین تقاضای زیادی از طرف فروشگاه های گل و تزیینات برای فروش باکس گل خالی وجود دارد.

جعبه خالی گل چوبی

خرید باکس خالی برای گل رز

گل رز همیشه نشان دهنده عشق و محبت بوده و از محبوب ترین گل های جهان است. بنابراین فرقی نمی کند که برای عیادت بیمار در بیمارستان باشد یا حتی سوپرایز نامزد، باکس گل رز بسیار گزینه مناسبی است. حمل باکس گل آسان تر از سبد گل است. گل ها در باکس در حین حمل و نقل کمتر در مقایسه با سبد گل کمتر آسیب می بینند. باکس گل، فروش خوبی دارد. اگر فروشگاه گل هستید قطعا از ملزومات فروشگاه تان باکس گل خالی در انواع مدل های مختلف است.

بسیاری از مشتریان تمایل دارند هدیه شان در باکس قرار گیرد و در کنار آن نیز درون باکس گل آرایی شود. بسیار به فروشگاه مراجعه می کنند تا تبلت،گوشی موبایل، ساعت مچی، زیورآلات، عروسک، لباس یا حتی کتاب را در باکس گل آرایی شود. البته هدیه لاکچری و عالی نیز هست. در چنین مواردی نیاز به باکس هایی با اندازه بزرگتر پیدا می کنید. باکس گل های زیر مناسب تزیین هدیه با گل هست.برای تزیین هدایای عروس و داماد در کنار گل نیز کاربرد زیادی دارد. بازرگانی آراد فروش باکس گل خالی با مدل های متنوع را دارد.

باکس گل خالی زیر مدل دکوری و قشنگی از جعبه گل است که با گل آرایی آن بسیار زیباتر خواهد شد. می تواند برای لابی هتل، افتتاحیه فروشگاه ها و موفعیت های مختلف جذاب باشد.

جعبه گل خالی
جعبه گل چوبی

خرید جعبه گل خالی

با وجود بستر اینترنت خرید های بسیار آسان تر شده است. بازرگانی آراد با فراهم نمودن این بستر دسترسی آسان تر مشتریان به مدل های متنوع باکس گل را فراهم نموده است.

فروش باکس گل خالی از جنس PVC، با مدل های متنوع و قابل شستشو نیز ارائه می شود. ارسال برای سراسر ایران عزیز انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر با مشاور فروش آراد تماس بگیرید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط