باکس گل با حرف m ،جعبه گل مصنوعی برای ولنتاین

گل ها هدیه ای رمانتیک و لوکس برای خوشحال کردن عزیزانمان هستند. اگر برای روز ولنتاین یا تولد نامزدتان به فکر هدیه هستید، باکس گل رز یک هدیه عالی است. هیچ مرد یا زنی روی کره زمین نیست که با دریافت گل لبخند روی لبانش ننشیند. اگر دوست دارید یک هدیه خاطره انگیز و شیک به معشوقتان بدهید، باکس گل با حرف اول اسمش یک هدیه ویژه است.

باکس گل حرف m

سفارش باکس گل مصنوعی

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید گل یک دغدغه مشترک دارند. اینکه مبلغی را برای خرید باکس گل طبیعی هزینه می کنند اما گل ها بعد از مدت کوتاهی پلاسیده می شوند. در اصل مدت زمان ماندگاری هدیه یک مساله مهم در اصل هدیه دادن است. ما به شما جعبه گل مصنوعی پیشنهاد می دهیم. این جعبه هدیه گل برای همیشه یادگاری می ماند. گل مصنوعی لمسی داخل باکس گل با حرف اول اسم قرار می گیرد. گل ها کاملا قابل شستشو هستند بدون اینکه در هنگام شستشو رنگشان عوض شود یا رنگ پس بدهند. رنگ بندی گل های رز مصنوعی استفاده شده در باکس متنوع است. مطابق سفارش و سلیقه مشتری رنگ گل و چیدمان آن انجام می شود. در هر باکس می توان از چندیدن رنگ گل نیز استفاده نمود.

باکس گل حرفm

جعبه گل روز ولنتاین

اگر دوست دارید در روز ولنتاین به معشوق خود یک هدیه خاص بدهید، که مخصوص او باشد. باکس گل با حرف اول اسم یک هدیه به یاد ماندنی و خاص است. باکس گل با حروف m بخاطر گل های مصنوعی قابل شستشو آن تا سالها به یادگار باقی می ماند. جعبه گل حروف یک هدیه ویژه با قیمت مناسب برای روز ولنتاین است. ارسال به سراسر کشور صورت می گیرد. عکس باکس گل مصنوعی با حرف s و حرف T و جعبه گل با حرف Z نیز قرار داده شده است. جهت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش آراد تماس بگیرید.09133369572 خانم آقابابایی.

مطالب مرتبط