باکس گل حرف a، جعبه گل رز حرف a

هدیه دادن یک رسم قدیمی برای تحکیم روابط است. هدیه دادن باعث ایجاد خاطره های خوش و صمیمیت بیشتر می شود. یکی از هدیه های مناسب گل ها هستند. باکس گل یک هدیه ویژه و به یاد ماندنی برای عزیزان است. هدیه های که مخصوص هدیه گیرنده طراحی شده باشند بسیار به یاد ماندنی هستند. به همین دلیل باکس گل حرف اول اسم یک هدیه پرفروش و محبوب است.

باکس گل حروف

گل رز محبوب تریت گل دنیا است. گل های طبیعی اگر چه زیبایی بسیاری دارند اما به سرعت پژمرده و خشک می شوند.همین دلیل بسیاری از مشتریان گل های مصنوعی خرید می کنند. ما به شما باکس گل حرف A با گل رز مصنوعی را پیشنهاد می کنیم.

باکس گل حرف a

تنوع رنگ این گل ها بسیار متنوع است. رنگ های قرمز، سفید، لیمویی، صورتی، گل بهی، زرد، مشکی جز مجموعه رنگ این گل ها هستند. باکس شما به صورت سفارشی با گل مورد نظرتان گل آرایی می شود.

گل های رز کار شده در این باکس، لمسی، قابل شستشو و بسیار لطیف و انعطاف پذیر است. باکس گل M ، Z و سایر حروف انگلیسی نیز قرار داده شده است. جهت مشاهده بر روی حرف لینک شده آن در خط بالا کلیک کنید.

این باکس گل برای هدیه، تولد ، ولنتاین و سالگرد ها بسیار مناسب است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط