باکس گل هدیه کوچک ارزان | جعبه گل رز مصنوعی

باکس های گل یک کادو شیک و خاطره انگیز برای عزیزان است. فرقی نمی کند گیرنده هدیه مرد باشد یا زن یا چه سن و سالی داشته باشد؛ باکس گل هدیه مناسب خواهد بود. گل های رز همیشه پیام آور عشق و محبت هستند. گل های طبیعی اگر چه بسیار زیبا هستند اما به سرعت خشک می شوند. نگهداری از گل های خشک، شکننده نیز بسیار سخت خواهد بود. این گل ها با کوچکترین ضربه می شکنند. قابل گردگیری یا شستشو نیز نیستند. اما ما همیشه دوست داریم هدایای ما به صورت یادگاری هایی خاطره انگیز باقی بماند. ما به شما باکس گل مصنوعی با گل های لمسی را سفارش می کنیم.

گل های مصنوعی لمسی تولیدی مجموعه آراد با کیفیت بسیار بالا و بسیار لطیف و کاملا قابل شستشو بدون رنگ دادن یا از دست دادن حالت است.

باکس گل هدیه

باکس ها از جنس PVC فومیزه و کاملا قابل شستشو با بدنه بسیار مقاوم است. کشو باکس گزینه مناسبی برای قرار دادن هدیه است. ترکیب رنگ گل های استفاده شده در باکس به سفارش مشتریان قابل تغییر است. گل رز در رنگ های سفید، قرمز، کرمی، آبی، صورتی، زرد، لیمویی، گل بهی، مشکی و رز هفت موجود است. باکس با گل رز هفت رنگ مطابق تصویر زیر است.

باکس گل هدیه

این باکس با قیمت 60 هزار تومان برای تک فروشی به فروش می رسد. ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد. برای مشاهده باکس با گل رز سرخ روی متن لینک شده کلیک نمایید.

جهت اطلاع از قیمت عمده با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص باکس گل هدیه با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی)

ما را در اینستاگرام فالو کنید: floweraradcompany

مطالب مرتبط