قیمت باکس گل خیلی کوچک | باکس گل ارزان قیمت

گل ها نشان دهنده عشق و اردات هستند. اگر می خواهید محبت خود را به نوع دیگری نشان دهید؛ باکس گل هدیه ای مناسب است. مجموعه آراد باکس گل ها را به صورت خالی و بدون گل به صورت تک یا عمده و یا به همراه گل به صورت تکی یا عمده به فروش می رساند. باکس گل خیلی کوچک یک هدیه ارزان و پر طرفدار و یک یادگاری خاطره انگیز است.

گل های طبیعی اگر چه زیبایی زیادی دارند اما بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند، به سرعت خشک می شوند. نگهداری از گل های شکننده خشک شده که قابلیت گردگیری یا شستشو نیز ندارند بسیار سخت است. این عوامل باعث می شود هدیه ما یک هدیه ماندگار نشود. اما ما همیشه دوست داریم هدیه های ما به زیبایی جلوی چشم عزیزانمان بدرخشند. به همین دلیل ما باکس گل زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

باکس گل ارزان
قیمت تک فروشی: 36 هزار تومان
باکس گل خیلی کوچک

خود باکس از جنس PVC فومیزه و کاملا قابل شستشو با بدنه محکم و مقاوم در برابر ضربه است. گل های داخل باکس گل رز لمسی با کیفیت بسیار بالا و لطیف و کاملا قابل شستشو بدون رنگ دادن یا از دست دادن حالت هستند. رنگ بندی گل های تولیدی مجموعه آراد بسیار متنوع هست و به سفارش شما مشتری عزیز تغییر می کند.

باکس گل ارزان
قیمت برای تک فروشی 56 هزار تومان
باکس گل خیلی کوچک

این باکس گل خیلی کوچک با داشتن کشو، امکان قرار دادن یک هدیه مثل: ساعت یا زیورآلات را فراهم کرده است. این مساله این باکس را به یک جعبه گل پرفروش تبدیل کرده است. برای مشاهده باکس گل فانتزی خالی روی متن لینک شده کلیک نمایید.

باکس های گل به دلیل ایجاد شرایط آسان تر برای حمل گل ها امروزه بسیار پرفروش هستند. همچنین همان طور که می دانید باکس گل زیبایی بیشتری به گل ها می دهند. امروزه برای هر مراسمی، مثل تبریک سالگرد ها، تولد، ولنتاین، تبریک مناسبت ها و غیره باکس گل یک گزینه مناسب و محبوب است.

برای اطلاع از شرایط خرید این باکس به صورتی تکی و همچنین خرید باکس به صورت عمده و همچنین اطلاع از سایر محصولات مشابه با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. 09133369572(خانم آقابابایی) همچنین با همین شماره در واتس آپ پاسخ گو خواهیم بود. سفارشات به سراسر ایران ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط