جعبه گل رز s | باکس گل رز حرف s

باکس گل یک هدیه ویژه و لاکچری برای عزیزان است. باکس گل رز از محبوب ترین هدایا برای مناسبت های مختلف است. گل رز نشان دهنده عشق و محبت است. امروز باکس حروف طرفداران زیادی دارد. جعبه گل رز حرف که نشان دهنده حرف ابتدای نام اسم است. یک هدیه خاص و بیاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.

اگر چه گل های طبیعی حس و زیبایی زیادی دارند. اما سریع خشک می شوند. نگهداری از گل های خشک شده شکننده و حساس نیز در طول زمان سخت خواهد بود. گردگیری یا شستشو گل های طبیعی خشک شده نیز عملا غیر ممکن است. در نهایت بعد از مدتی هدیه ما روانه سطل آشغال می شود و هیچ نشانی از آن باقی نخواهد ماند. اما ما همیشه دوست داریم هدیه ای تقدیم کنیم که تا مدت ها برای هدیه گیرنده به زیبایی به یادگار بماند.

باکس گل حرف s

ما به شما جعبه گل رز با گل رز مصنوعی لمسی را ارایه می دهیم. گل هایی بسیار لطیف و قابل شستشو بدون رنگ دهی یا وارفتن با تنوع رنگ بسیار مختلف درون باکس گل کار می شود. این هدیه سالها برای هدیه گیرنده یادگاری باقی خواهد ماند.

رنگ های گل رز شامل: قرمز – سفید- کرمی- آبی روشن- آبی تیره- زرد-لیمویی-مشکی-بهاری- گل بهی-صورتی- رز هفت رنگ است.

ارسال به سراسر کشور انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ (خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط