باکس گل رز حروف t

گل ها نمادی از عشق و شادی هستند. با تقدیم گل به عزیزان عشق و شادی را به آن ها تقدیم کنید. جعبه گل هدیه ای لوکس و زیبا برای روز ولنتاین- سالگرد ازدواج و آشنایی و تبریک تولد است. گل های طبیعی اگر چه بسیار زیبا هستند اما به سرعت خشک می شوند. گل های خشک با کوچکترین ضربه ای خرد می شوند و می شکنند. ما همیشه دوست داریم هدایایی ماندگار و خاطره انگیز به عزیزانمان هدیه دهیم. به همین خاطر ما به شما باکس گل رز حروف را با گل رز لمسی را ارایه می دهیم.

باکس گل حرف t

گل های لمسی استفاده شده در باکس گل رز حروف از جنس بسیار لطیف و قابل شستشو بدون رنگ دادن یا از دست دادن حالت هستند. گل های رز در تنوع رنگ قرمز- سفید- گل بهی- صورتی- بهاری- آبی- لیمویی-زرد- مشکی و رنگ های متنوع دیگر است. که به سفارش شما در باکس گل از رنگ مورد سفارش شما استفاده خواهد شد. جنس باکس چوبی است.

ارسال به سراسر کشور انجام می شود. اگر دوست دارید عزیزی را خوشحال و غافلگیر کنید با سفارش اینترنتی باکس گل حرف اول اسم او ما آن را به آدرس گیرنده خواهیم فرستاد. قیمت این باکس بسیار مناسب است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط