فروش عمده گلدان پلاستیکی رنگی

امروزه به دلیل شیوه زندگی شهری و دور ماندن از طبیعت بشر تلاش می کند با نگه داری المان های طبیعی در محیط زندگی و کار خویش به بهبود روحیات خود کمک کند. گل ها و گیاهان همیشه تاثیرات مثبتی در روحیه افراد داشته اند. گلدان برای گل ها مانند لباس برای انسان است. همان طور که می دانید مناسب بودن اندازه و نوع گلدان برای گل و گیاه مهم است. و علاوه بر آن زیبایی گلدان نیز از خصوصیات مهم در موقع خرید گلدان است. گلدان پلاستیکی رنگی با رنگ های شاد زیبایی بیشتری به گل و گیاه و منزل می دهد. گل ها با گلدان های رنگی زیبایی و زندگی را به دکوراسیون منزل و محل کار می بخشد.

گلدان پلاستیکی عمده

خرید عمده گلدان پلاستیکی ارزان سایز 20

گلدان ها از مواد مختلفی مانند: سفال- سرامیک- سیمان- گچ – پلاستیک و غیره ساخته می شوند. گلدان های پلاستیکی به دلیل تنوع بالا در طرح و اندازه و رنگ و همچنین وزن سبک آن تقاضای زیادی دارند. گلدان های پلاستیکی به خاطر وزن سبکشان به راحتی قابل جابه جایی هستند. گلدان پلاستیکی به دلیل نشکن بودن آن ها عمر طولانی دارند.گلدان های پلاستیکی قابلیت استفاده برای چندین بار را نیز دارند. گلدان های پلاستیکی قیمت ارزان تری به نسبت سایر انواع گلدان ها دارند. گلدان پلاستیکی رنگی ارایه شده توسط شرکت آراد با رنگ های شاد و قیمت مقرون به صرفه زیبایی به دکوراسیون محیط می دهند.

گلدان های ارایه شده به دلیل بدنه غیر صاف باعث رشد بهتر ریشه های گل و گیاه خواهد شد. رنگ ها متنوع و شاد ی نیز دارد. زیرگلدانی با رنگ و مدل متناسب با گلدان همراه با گلدان است که از مزیت های گلدان های ارایه شده توسط شرکت ما است. این گلدان سایز ۲۰ می باشد. قطر دهانه گلدان با در نظرگرفتن لبه ها ۲۳ سانتی متر است. این سایز از گلدان کاربرد زیاد و فروش خوبی نیز دارد.

گلدان پلاستیکی رنگی در اندازه کوچک نیز با مدل زیبا مناسب برای کاکتوس ها به صورت عمده به فروش می رسد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید عمده گلدان پلاستیکی با مشاور فروش شرکت آراد تماس بگیرید: ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲ خانم آقابابایی(Whatsapp)

ما را در اینستاگرام فالو نمایید: floweraradcompany

مطالب مرتبط