خرید باکس بدون گل،خرید باکس خالی برای گل

هر انسانی با دریافت گلُ لبخند خوشحالی می زند. گل ها محبت و عشق را هدیه می دهند. سنت هدیه دادن از قدیم برای صمیمی کردن رابطه ها وجود داشته است. باکس گل امروزه یک هدیه لاکچری و پر طرفدار است. باکس گل یک هدیه ویژه و خاص برای عزیزان است. امروزه هر گلفروشی درخواست زیادی برای خرید جعبه گل دارد. باکس خالی در مدل های متنوع یکی از لوازم ضروری برای هر گلفروشی است.

باکس خالی گل کشودار برای گل رز

گل رز محبوب ترین گل جهان است. نحوه ارایه هدیه بسیار مهم است. گل های رز درون باکس شیک و خاص جلوه بیشتری دارند. مدل جعبه ی کشودار برای قرار دادن هدیه داخل کشو باکس فوق العاده است. یک هدیه ویژه و بیاد ماندنی خواهد بود. رنگ سفید باکس با هر نوع گل آرایی زیبا است.

باکس گل کشودار

فروش جعبه گل خالی

باکس های بازرگانی آراد مدل جدید هستند که رقیب ندارند. اگر به دنبال خرید باکس گل خاص و تک هستید این محصول مخصوص شما است. جنس باکس از PVC است. کاملا قابل شستشو و ضد آب است. رنگ آن مورد استقبال مشتریان است. بدنه محکم آن در مقابل ضربه بسیار مقاوم است. تصویر نمونه گل آرایی شده این باکس را در بالا می بینید. تصویر باکس خالی در زیر نشان داده شده است.

باکس خالی

مشخصات باکس در جدول زیر آورده شده است.

وزنارتفاعطولعرض
300g13.5 cm14 cm11 cm

باکس گل بدون گل برای ولنتاین

این جعبه های مدل زنبیلی برای تزیین هدیه و گل در کنار یکدیگر بسیار مناسب است. دستگیره های این باکس حمل آن را راحت تر کرده است. دستگیره ها تحمل وزن متناسب با کاربرد باکس را دارند. می توان لباس را به همراه گل یا گلبرگ درون آن قرار داد. این باکس به دلیل عمق مناسبی که دارد برای قرار دادن هدیه درون آن مناسب است. می توان با خرس و شکلات و گل یک باکس مناسب برای ولنتاین تهیه کرد. جنس آن بسیار محکم است. قابلیت استفاده چندیدن باره را دارد.

مدل های خاص و جدید و ظاهر شیک و قیمت ارزان و فروش خوب این باکس ها برای شما رقابت با همکاران را آسان تر می کند.

باکس خالی برای گل

مشخصات این باکس خالی در جدول زیر مشخص شده است.

وزنارتفاعطولعرض
433g15 cm26 cm12.5 cm

قیمت باکس ها ارزان است. به دلیل احترام به حقوق خرده فروشان قیمت فروش عمده ذکر نمی شود. جهت مشاهده باکس گل به شکل قلبی بر روی لینک متن کلیک کنید. ارسال به سراسر ایران صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی آراد در تماس باشید. ۰۹۱۳۳۳۶۹۵۷۲(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط