گلدان سرامیکی رنگی کوچک| گلدان سفالی کوچک رنگی

گلدان برای گل و گیاه مانند لباس برای انسان ها است. همان طور که انسان ها به تناسب، سایز و رنگ و مدل لباس برای خود انتخاب می کنند. گیاهان و گل ها نیز به تناسب نوع و اندازه شان نیاز به گلدان متناسب دارند. امروزه در خانه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل و محیط کار گل ها و گیاهان به چشم می خورند. گیاهان جزئی مهم از دکوراسیون محیط زندگی ما شده اند. گل های کوچک با گلدان سرامیکی رنگی، شادی به محیط زندگی می بخشند.

گلدان سرامیک کوچک

هرچند اندازه خانه ها کوچک باشد، باز هم جا برای نگهداری از یک گلدان کوچک کاکتوس هست. امروز کاکتوس ها به دلیل نگهداری آسان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این گیاهان کوچک زیبایی بخش میز کار باشند.

از آن جایی که اغلب کاکتوس ها ریشه های خیلی وسیعی ندارند؛ در گلدان های کوچک رشد بهتری دارند.

اغلب کاکتوس ها و ساکولنت ها نیاز به آبیاری کمی دارند. اغلب کاکتوس ها و ساکولنت ها به دلیل بافت پر آب برگ هایشان در هر بار آبیاری، آب کمی نیاز دارند. آب زیاد دشمن آن ها است. وجود مکرر آب بیش از حد نیاز در خاک می تواند باعث گندیدگی گیاه شود. به همین دلیل گلدان های سرامیکی با زهکش مناسب در کف گلدان برای آن ها مناسب هستند. آب اضافه در هنگام آبیاری از انتهای گلدان خارج شود. علاوه بر این گلدان های سرامیکی آب اضافه موجود در خاک را به خود جذب می کنند. این مساله برای کاکتوس ها و ساکولنت ها بسیار مفید است.

گلدان سرامیکی رنگی کوچک برای کاکتوس بسیار مناسب است. علاوه بر این رنگ های شاد آن به محیط زندگی شادی می دهد.

گلدان سرامیکی رنگی کوچک

خرید گلدان سرامیکی رنگی

این گلدان ها دارای لعاب هستند. به همین دلیل به آسانی قابل شستشو هستند. در مقابل سرما و نور مستقیم خورشید مقاوم هستند. مشخصات گلدان سرامیکی رنگی در جدول زیر مشخص شده است.

مدل گلدانوزن هر گلدانقطر دهانهارتفاع
Cs102343 g11 cm7.5 cm

اگر تمایل به خرید گلدان سرامیکی بزرگ سفید در طرح جدید دارید، مطلب لینک شده را مطالعه نمایید. جهت خرید عمده این محصول با قیمت ارزان با ما در تماس باشید. مشاور فروش بازرگانی آراد: 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط