بهترین قیمت خرید باکس گل خالی بدون گل

آشنایی با کاربرد جعبه گل

امروزه نحوه ارائه هدیه یکی از ارکان مهم هدیه دادن شده است. شیوه نادرست ارائه هدیه هرچقدر هم که آن هدیه با ارزش باشد؛ می تواند از ارزش آن بکاهد. اما یک تزیین زیبا و شیک همیشه باعث شادی چندین برابر می شود. یک تزیین زیبا می تواند به هدیه ارزش بیشتری بدهد. در دهه های گذشته اغلب مردم از کاغذ کادو برای پوشاندن و زیبا کردن هدیه ها استفاده می کردند. اما امروزه این روش منسوخ شده است. این روز ها در هر مجلسی، اعم از تولد، ازدواج، سالگرد ازدواج و سایر مراسم ها استفاده از باکس گل رسم شده است. هدایایی که در جعبه های زیبا گل آرایی شده باشد زیبایی و تاثیر گزاری چندین برابر دارد. این باکس گل خالی برای تزیین طلا و گل، اسکناس و گل نیز کاربرد بسیار دارد.

باکس گل خالی معمولا برای تزیین هدیه و گل، گل و شکلات برای مناسبت هایی مانند ولنتاین یا گل و عروسک برای مناسبت هایی مانند تولد نوزاد و سایر کاربرد های مشابه استفاده می شود.

باکس خالی برای گل
باکس 1

مشخصات جعبه گل خالی

از آن جایی که در گل آرایی طبیعی معمولا از اسفنج های خیس برای افزایش عمر گل استفاده می شود. همچنین اسفنج های خیس به دلیل خاطر آب درون آن و گل هایی که درون آن کار می شود وزن آن زیاد می شود. بنابراین باکس خوب باید این مسایل را نیز داشته باشد.

مزیت باکس های شرکت آراد:

  • بدنه از جنس PVC با ضخامت مناسب
  • بدنه مقاوم در برابر ضربه و تحمل وزن
  • ضد آب
  • کشو قرار داده شده برای باکس گزینه مناسبی برای قرار دادن هدیه است
  • عمر طولانی
  • اندازه و طرح های متنوع و زیبا
  • ساخت سفارشی برای مشتری

flowerbox 1
باکس 2

رنگ سفید این باکس گل خالی برای هر نوع گل آرایی زیبا و مشتری پسند است. این جعبه گل برای باکس گل مصنوعی و همچنین گل طبیعی بسیار مناسب است.

کشو قرار داده شده در باکس گل به راحتی باز و بسته می شوند و کاربرد بیشتری به این باکس گل خالی داده اند. قلب های تعبیه شده داخل باکس هدیه به آن زیبایی بیشتری داده است.

جعبه گل خالی بدون گل
باکس 3

قیمت خرید جعبه گل بدون گل

قیمت خرید باکس گل خالی که تصاویر و مشخصات آن در بالا مشخص شده است به صورت عمده به صورت زیر است. سایر مدل باکس بدون گل را نیز مشاهده فرمایید. بیشتر خریداران باکس گل خالی، گلفروش ها، فروشگاه های کادوئی هستند. ارسال سفارشات به سراسر کشور انجام می شود.

باکس1باکس2باکس 3
26,000 تومان10,000تومان18.500 تومان

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. شماره مشاور فروش شرکت آراد: (Whats app)09133369572

ما را در اینستاگرام فالو نمایید: floweraradcompany

مطالب مرتبط