باکس گل مصنوعی حروف انگلیسی اول اسم

باکس گل مصنوعی

یکی از کادو هایی که امروزه طرفدار زیادی پیدا کردند همین باکس گل ها هستند. باکس گل ها یکی از گزینه های محبوب برای هدیه دادن برای مراسم تولد و ولنتاین شده است. باکس گل های طبیعی اگر چه زیبایی خاصی دارند اما نهایت دو سه روز بیشتر نمیشه از دیدنشون لذت برد. چون خیلی زود خشک می شوند. به همین دلیل مشتری ها همیشه از باکس گل مصنوعی استقبال خواهند کرد.

اما مشتریان دغدغه هایی در مورد انتخاب گل مصنوعی دارند. یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان تمیز کردن گل ها است. بعد از مدتی گرد و غبار روی گل ها قرار میگیره و جلوه گل رو خراب می کنه. خیلی از مشتریان نگران این هستند که با شستشوی گل ها خراب نشوند.

اما ما به شما قول می دهیم که گل های مصنوعی ساخته شده در باکس گل مصنوعی کاملا قابل شستشو هستند. نه رنگ آن ها تغییر می کند و نمی شکنند.

باکس گل مصنوعی آراد
جعبه گل با حرف S

باکس گل مصنوعی حرف اول اسم

همیشه دریافت یک هدیه که برای شخص شما طراحی شده باشد برای مخاطب بسیار جذاب است. فرض کنید شما یک ادکلن را به کسی هدیه دهید. این هدیه می تواند جنبه عمومی داشته باشد. اما دریافت یک باکس گل مصنوعی که نشان دهنده حرف اول اسم تان باشد بسیار جذاب تر است. جعبه گل حروف یک هدیه خاص است که برای هر جنسیتی در هر سنی خوشحال کننده است. مخصوصا وقتی آن هدیه را بتواند برای مدت ها نگه دارد.

جعبه گل حرف
جعبه گل با حرف T

مشخصات جعبه گل رز با حرف انگلیسی

نوع باکسوزن باکسارتفاع باکس
جعبه گل با حرف S281g25.5CM
جعبه گل با حرف T250g28CM
  • قیمت باکس گل مصنوعی بستگی به حرف مورد نظر و تعدادی گل ای که درون آن قرار می گیرد بستگی دارد.
  • فروش به صورت عمده برای گلفروشان و کادوئی های سراسر کشور انجام می گیرد.
  • فروش تک فروشی نیز داریم.
  • جنس گل های رز مصنوعی از فوم هستند و رنگبندی متنوع به صورت: آبی، سفید، گل بهی، قرمز، مشکی، صورتی کم رنگ و پر رنگ، کرم رنگ است.
  • امکان انتخاب جعبه حروف انگلیسی یا اعداد
  • امکان انتخاب رنگ گل
  • فروش به صورت تکی به سراسر کشور انجام می شود.

فروش باکس گل مصنوعی به جز حروف نیز توسط شرکت آراد ارائه می شود.

برای اطلاعات بیشتر با مشاور فروش شرکت آراد در تماس باشید: 09133369572(خانم آقابابایی)

مطالب مرتبط